Tuesday, November 13, 2012

Saya Tak Suka Menulis

Assalamualaikum w.b.t

Saya tak suka menulis. Saya tak suka menaip. Saya takde mood nak taip. Saya suka tangkap gambar. Tapi saya takde kamera, Saya nak tangkap gambar selalu. Tapi saya suka tangkap gambar yang saya suka saje. Kalau gambar yang saya tak suka, saya tak tangkaplah. Kenapa saya tulis macam ini. Saya tak suka menulis. Tapi kenapa saya masih lagi menulis. Mungkin sebab saya hanya mahu merapu. Tapi saya tak suka menulis. Saya suka tangkap gambar. Tapi saya takde kamera. Saya ada talipon sahaja. Saya tangkap gambar ikut talipon sahaja. Sebab saya tak suka menulis. Tapi kadang-kadang macam suka, Eh tiba-tiba jadi suka. Tapi tadi tulis yang saya tak suka menulis. Dan sekarang masih lagi menulis. Tapi ini bukan menulis. Tapi menaip. Eh maksud menulis tu ialah menulis dalam blog ini. Tapi kenapa saya tak suka menulis dalam blog ini. Mungkin sebab saya suka bergambar. Tapi saya takde kamera. Saya tangkap gambar ikut talipon. Jadi macam mana nak berhenti menulis ini. Eh bukan menulis la, tapi menaip. Senang sahaja katanya. Jangan la main tekan-tekan lagi. Tapi masih menekan. Main tekan sahaja. Sebab bosan dan lama dah tak menulis dalam blog ini. Jadi merapu sahajalah. Sesiapa yang membaca janganlah pelik. Sebab saya tak suka menulis. Jadi macam inilah bila tak suka menulis. Diulangi, menulis dalam blog, bukan menulis biasa-biasa itu. Yang main tulis biasa-biasa itu memanglah biasa. Sudah cukup-cukup sudah, cukup sampai di sini sahaja. Lain kali sahajalah. Marilah kita terus belajar kerana "tholabul ilmu faridhotun a'laa kulli muslim, menuntut ilmu wajib atas setiap muslim". Baiklah, terus belajar. Cuma satu sahaja. Seperti yang dinyatakan awal-awal, Saya Tak Suka Menulis

Sekian

target A+ semester 8 bachelor in accountancy...amin


No comments:

Post a Comment