Tuesday, March 17, 2015

GST

Assalamualaikum dunia

Kecoh semua orang bercerita tentang GST. Yela, April makin hampir. Puak itu membantah, puak ini menyokong. Ada jugak yang ikut flow. Sejujurnya, aku tak pernah pun ada ikut kursus GST atau sendiri2 belajar tentang GST. Aku hanyalah orang yang lepak makan dan minum lalu mendengar orang sekeliling bercerita pasal GST.

Maka dengan itu, tak layak la untuk aku membicarakan soal GST ni kan. Even aku ni 'Auditor', tu tak menyebabkan aku terpanggil untuk mencari ilmu tentang GST. Such a looser Afiq. Ish ish ish. Tapi aku suka mendengar orang cerita, so fair la kan. Hahaha.

Sebabkan tu aku nak cakap start April 2015 ni, banyak perkara bakal berubah. Kat tv duk promote itu ini tak dikenakan GST, tapi takda la pulak cakap mana yang kena GST. Looser la Afiq, cari la sendiri. Ok fine...

Dah la, saja nak mengarut cakap tak tentu hala je. Sebab tak bertulis apa-apa kat blog ni. So saja nak meriahkan. Hehe.

Ok la, sempena 17 Mac ni aku nak ucap Happy Birthday to my friend, Fatin Farhana. Macam wish2 yang kau dapat hari ni la, semoga bertemu jodoh. Aku pun nak cakap cenggitu. Hihi. K daa~

Dalam ruang waktu yang singkat,
hayatilah panorama yang memukau. 

No comments:

Post a Comment